ČELENKY s květinou i mašlí pro malé parádnice :-)

O mně

Moje fotka
Plzeň, Czechia
Jmenuji se Martina Zímová a mezi mé velké koníčky patří fotografování a výroba módních doplňků, více na www.martisdesign.cz

sobota 4. prosince 2010

Mikulášská besídka aneb jak se Kačka čerta vůbec nebála :-)









Ve čtvrtek byla ve školce Mikulášská besídka, byli jsme s Pavlem překvapení, jak naše Kačka klidně stála a čerta se vůbec nebála, stála u paní učitelky a čekala, až na ní přijde řada, chvilkama se dokonce nudila! Až na pár hrůzou zkamenělých vyjímek, se všichni rozutekli k maminkám. Čert jí potom domlouval s jídlem, aby víc papala a ona mi potom vysvětlila, že čert nemyslel papání, ale bonbony a čokoládu, tak jsem jí řekla, že za lhaní si jí čert odnese do pekla a NIC, vůbec NIC to s ní už nedělá, je jí to fuk, a to to ještě donedávna zabíralo aspoň na uklízení hraček.

4 komentáře:

  1. Tak to jsou luxusní záběry, strašně moc se mi to líbí!!! Ty máš externí blesk? Nádhera, závidím

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko díky moc, je to focený s externím bleskem, bez něj bych v těchle světelných podmínkách neměla šanci.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo fakt paráda, všechno krásně ostré!!!Krásné barvičky! Prostě nádhera.......... exterňák fakt potřebuju!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Káťo děkuju moc :-) bez exterňáku by to fakt nebylo ono, vyplatí se na něj šetřit :-)

    OdpovědětVymazat