ČELENKY s květinou i mašlí pro malé parádnice :-)

O mně

Moje fotka
Plzeň, Czechia
Jmenuji se Martina Zímová a mezi mé velké koníčky patří fotografování a výroba módních doplňků, více na www.martisdesign.cz

neděle 26. prosince 2010

Náš Štědrý den








Kačka focená "novým" objektivem zuiko digital 40-150mm 3,5-4,5 (108 mm + 118mm)

Barborka mi vykvetla den před Štědrým dnem!




7 komentářů:

  1. Happy New Year!
    Novoroční ohňostroj 2011 oslav po celém světě
    http://fireworks2011.blogspot.com/
    Demo na YouTube
    http://youtu.be/yiPvT_nhHt8?hd=1

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úplně luxusní fotky (čumící smajlík)strašně moc se mi líbí, jsem ráda, že jsem Tě poznala a můžu se kochat!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera!!!!!!! Tak krásné fotky jsem dlouho neviděla !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky jste zlatý, se tu úplně červenám :-)))a zrovna vy dvě máte všechny fotky kouzelný!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Marti to je prostě náááádhera!!!!!!!!!! úžasné...kouzelné....máš opravdu jedinečně zachycené vánoční vzpomínky:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Už zase já -:)............nemůžu se ti na tu první a třetí fotku vynadívat!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat